Legestue på Kirkeskibet

Kig forbi vores hyggelige Legestue på Kirkeskibet 2450. Vi ruller alverdens motorik- og tumlingelegetøj ud på gulvet, så babyer og tumlinge rigtig kan boltre sig. Der er naturligvis kaffe/the på kanden til de voksne.

Hvem henvender Legestuen sig til

Legestuen henvender sig til forældre på barsel, dagplejemødre, hjemmepassere og alle andre småbørnsforældre, der ønsker et godt ’Sydhavns-hæng-ud-sted’ med andre sydhavnsforældre. Der er desuden mulighed for at møde en præst eller anden fra kirken.

Hvornår og hvor

Legestuen er hver fredag kl. 9.30-11-30.

Bemærk, at Legestuen kan være lukket i ferieperioder.

Fri entré og ingen tilmelding.

Hvor: Kirkeskibet 2450

Hvornår: Hver fredag kl. 9.30-11.30

Legestuen er blandt andet sponsoreret af Kgs. Enghave Lokaludvalg.

IN ENGLISH

Stop by our cozy playroom at The Church Ship. We roll out all kinds of motor skills and tumble toys on the floor so that babies and tumblers can really frolic. There is of course coffee/tea in the pot for the adults.

Who is The Playroom for?

The Playroom is aimed at parents on maternity leave, day care mothers, home carers and all oth-er parents of small children who want a good ’Sydhavn hangout place’ with other Sydhavn par-ents. You also have the opportunity to meet a priest or someone else from the church.

When and where

The Playroom is every Friday at 9.30-11-30.

Every last Friday in the month health nurces visit The Church Ship from 9am-9.30am to talk about:

23.2.24: Sleep

29.3.24: Langfredag

26.4.24: Solid food

31.5.24: Understanding your Baby

21.6.24: Motor skills

Please note that The Playroom may be closed during holiday periods.

Free entrance and no registration.

Address: Kirkeskibet 2450, Topstykket 20, 2450 KBH.

The Playroom is, among other things, sponsored by Kgs. Enghave Local Committee.