Besøg Frederiksholm kirke

Velkommen til Frederiksholm Kirke i Sydhavn Sogn. I Sydhavn Sogn har vi en kirke til dig, din tro og din tvivl. Frederiksholm Kirke er Sydhavns kirke, og her skaber vi et meningsfuldt rum med aktiviteter i øjenhøjde med de mennesker, der bor i Sydhavn.

Kom og besøg os til en gudstjeneste i vores hyggelige lille kirke eller mød op til et af vores mange arrangementer.

Parkering
Med en parkeringstilladelse fra kirketjeneren er det gratis for gæster at parkere bilen på parkeringspladsen foran Frederiksholm Kirke. Henvend dig blot til kirketjeneren, når du har parkeret bilen. Der er plads til i alt 8 biler på parkeringspladsen. Parkeringspladsen er privat og holdes under opsyn af Q-park. Parkerede biler uden parkeringstilladelse risikerer en bøde.

Med offentlig transport
Frederiksholm Kirke ligger ca 750 meter fra Sydhavn Station, hvorfra S-togslinjerne A og E kører. Buslinje 7A og 18 stopper ved Mozarts Plads under 200 meter fra kirken.

Kirkebil
Du har mulighed for at blive kørt til gudstjenester og andre arrangementer i Frederiksholm Kirke. Ring til kirkekontoret for at bestille kirkebilen.

Handicapfaciliteter
Der er trapper op til kirkerummet, men også elevatoradgang. Derudover er der lift til krypten (lokalerne under kirken), handicaptoilet og puslebord.